پاکستان کا موسم گرما اور ہماری جلد

پاکستان کا موسم گرما؟ جب یہ سوال ذہن سے گزرتا ہے، دماغ میں گرمی کے مناظر نظروں کے سامنے آجاتے ہیں۔ یہاں کے لوگ جانتے ہیں کہ گرمی کا مقابلہ کرنا آسان نہیں۔ گرمی کے موسم میں لوڈشیڈنگ بے سکونی کا باعث بنتی ہے۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ گرمی کے دنوں میں آپ کی جلد کو بھی کتنا کچھ سہنا پڑتا ہے؟

جیسے جیسے سورج چلچلاتا ہے اور موسم گرما شروع ہوتا ہے، اپنی جلد کو صحت مند، چمکدار اور محفوظ رکھنے کے لیے جلد کی دیکھ بھال کو ترجیح دینا بھی اتنا ہی ضروری ہو جاتا ہے۔ پاکستان میں گرمیوں کا موسم اپنےساتھ کئی مشکلات لاتا ہے، جس میں شدید گرمی، نمی، بجلی کی خرابی، اور مختلف وبائیں شامل ہیں۔ تاہم، صحیح نقطہ نظر، مؤثر جلد کی دیکھ بھال کے طریقوں، اور روایتی گھریلو علاج کے ساتھ، آپ ان رکاوٹوں کی روک تھام کر سکتے ہیں اور اپنی جلد کو بہترین حالت میں رکھتے ہوئے موسم سے لطف اندوز ہو سکتے ہیں۔

جلد کی دیکھ بھال کے ضروری چیزوں سے لے کر غذائی تجویزات تک، یہ مضمون آپ کیلیے معاون ثابت ہو گا ۔

گرمیوں میں سن اسکرین آپ کی بہترین دوست ہے۔ کم از کم 30 SPF والی ایک سن سکرین استعمال کریں ۔ اسے اپنے چہرے،ہاتھوں اور گردن پر باہر نکلنے سے 30 منٹ پہلے لگانا یاد رکھیں، دھوپ سے نہ صرف آپ کی جلد کو نقصان پہنچتا ہے بلکہ جلد کے کینسر کا خطرہ بھی بڑھ جاتا ہے۔

"جلد کی صحت آپ کی پلیٹ پر شروع ہوتی ہے: جلد کی چمک کے لئےاچھا کھاؤ اور پیو” دن بھر وافر مقدار میں پانی پییں ۔ گرمیوں میں نمی کی وجہ سے بہت زیادہ پسینہ آتا ہے، جس سے جسم کے رطوبات اور الیکٹرولائٹس کی کمی ہوتی ہے۔ اپنے جسم کو ضروری غذائی اجزاء سے بھرتے ہوئے ہائیڈریٹ رہنے کے لیے تازہ پھلوں کا جوس یا جڑی بوٹیوں والی چائے کا استعمال کریں۔ روزانہ کم از کم آٹھ گلاس پانی ضرور پئیں۔ پاکستان، پھلوں اور جوس کی وافر اقسام کے لیے مشہور ہے، جو خاص طور پر گرمیوں کے موسم میں جلد کی دیکھ بھال کے بہترین ہیں۔ آم، تربوز اور لیموں جیسے یہ پھل نہ صرف کھانے میں لذیذ ہوتے ہیں بلکہ جلد کے لیے بے شمار فائدے رکھتے ہیں۔

ضروری وٹامنز، معدنیات اور اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرے یہ پھل اور ان کے جوس جلد کو ہائیڈریٹ اور جوان بنانے میں مدد کرتے ہیں، جبکہ قدرتی چمک بھی فراہم کرتے ہیں۔

ہائیڈریٹ رہنے اور ضروری غذائی اجزاء کے لیے لیچی کا جوس، فالسہ کا جوس اور مینگو شیک پیئں۔ ان تازگی بخش پھلوں اور جوس کو اپنے موسم گرما کی جلد کی دیکھ بھال کے معمولات میں شامل کرنے سے جلد کی دیکھ بھال، اسے سورج کے نقصان سے بچانے اور چمکتی رنگت کو فروغ دینے میں مدد مل سکتی ہے۔

آپ جو کھاتے ہیں اس کا آپ کی جلد کی صحت پر نمایاں اثر پڑتا ہے۔ جلد کو بہتر کرنے والی غذائیں اپنی خوراک میں شامل کریں۔ اینٹی آکسیڈنٹس، وٹامنز اور معدنیات سے بھرپور غذائیں جلد کو پہنچنے والے نقصان سے لڑنے اور جوان رنگت کو فروغ دینے میں مدد کرتی ہیں۔ رنگ برنگے پھل اور سبزیاں جیسے بیر، تربوز، آم، پالک اور گاجر اپنے کھانے میں شامل کریں۔ یہ غذائیں ضروری غذائی اجزاء سے بھری ہوتی ہیں جو کولیجن کی پیداوار میں مدد کرتی ہیں، جلد کی لچک کو بہتر کرتی ہیں، اور سورج کے نقصان سے بچاتی ہیں۔مزید برآں، ایوکاڈو، گری دار میوے جیسے بادام اور بیج اپنی غذا میں شامل کریں ۔ان میں صحت مند چکنائی شامل ہے، کیونکہ یہ جلد کی نمی اور لچک کو برقرار رکھنے میں مدد کرتے ہیں۔ یاد رکھیں، متوازن غذا صحت مند، چمکدار جلد کے حصول میں اہم کردار ادا کرتی ہے۔

پاکستان میں گرمی کے شدید موسم کے دوران، باورچی خانہ میں کام کرنا بہت سی خواتین کے لیے محال ہو جاتا ہے، جو ممکنہ طور پر ان کی جلد کی صحت کو متاثر کر سکتا ہے۔ باورچی خانے کی جگہ کے اندر مناسب وینٹیلیشن کو یقینی بنانا، تازہ ہوا کی گردش کہ لیے اور جسم کو گھٹن محسوس کرنے سے روکنے کے لیے ضروری ہے۔

گرم ہوا، دھواں اور کھانا پکاتے وقت مصالحے کی بو کو نکالنے کے لیے ایگزاسٹ پنکھے یا رینج ہڈز کا استعمال کریں۔

گرمیوں کی آمد کے ساتھ ہی الرجی، داغ دھبے اور گرمی کے دانے ناپسندیدہ ساتھی بن جاتے ہیں۔ اپنے آپ کو ان کی گرفت سے بچانے کے لیے، antiseptic صابن کے استعمال کے ساتھ نہانے کے معمول کو برقرار رکھیں۔ مزید برآں، اپنے لباس کے انتخاب پر نظر ثانی کریں، کیونکہ بھاری کپڑے جسم کی قدرتی وینٹیلیشن میں رکاوٹ بنتے ہیں۔ اس کے بجائے، ہلکے رنگوں میں کاٹن یا لان سے بنے لباس کا انتخاب کریں، کیونکہ ان سے زیادہ گرمی پھنسنے کا امکان کم ہوتا ہے۔

صحت مند جلد حاصل کرنے کے لیے ضروری ہےکہ معمول بنا لیں کہ باقاعدگی سے جلد کی نرم صفائی، باقاعدگی سے ایکسفولیئشن، اور moisturizer کا استعمال شامل کریں۔ اپنی جلد کو صاف کرتے وقت، نان کامیڈوجینک کلینزرز کا انتخاب کریں جو جلد کی قدرتی نمی کو دور کیے بغیر گندگی اور نجاست کو مؤثر طریقے سے ہٹا دیتا ہے۔ ایلو ویرا اور کھیرا بھی جلد کے لیے مفید ہے۔آپ کی جلد کو مزید خشک ہونے سے روکنے کے لیے صفائی کے دوران گرم پانی کے استعمال سے گریز کریں۔ باقاعدگی سے ایکسفولیئشن جلد کے مردہ خلیوں کو ختم کرنے، چھیدوں کو کھولنے اور چمکدار رنگت کو فروغ دینے میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔

آپ کی جلد کی قسم کے لیے موزوں ایک نرم ایکسفولینٹ کا انتخاب کریں اور اسے ہفتے میں 1-2 بار استعمال کریں تاکہ جلد کی رکاوٹ کو نقصان نہ پہنچے۔ چاول کی چوکر یا پھلوں کے خامروں جیسے قدرتی اجزاء پر مشتمل ایکسفولیٹرز تلاش کریں۔ جب بات موئسچرائزیشن کی ہو تو ہلکا پھلکا اور تیل سے پاک موئسچرائزر کا انتخاب کریں جو جلد پر بھاری یا چکنائی محسوس کیے بغیر ہائیڈریشن فراہم کرے۔ ہائیلورونک ایسڈ اور گلیسرین جیسے اجزاء آپ کی جلد کو کومل اور متوازن رکھتے ہوئے نمی برقرار رکھنے میں مدد کرتے ہیں۔ زیادہ سے زیادہ ہائیڈریشن کی سطح کو برقرار رکھنے کے لیے دن میں دو بار موئسچرائزر لگائیں۔

اگر آپ کی جلد روغنی ہے تو جیل پر مبنی موئسچرائزر استعمال کرنے پر غور کریں جو آپ کے سوراخوں کو بند نہیں کرے گا۔ ان اقدامات پر عمل کرکے آپ صحت مند اور تروتازہ رنگت حاصل کر سکتے ہیں۔

پاکستانی خواتین، خاص طور پر جو کام کے لیے جاتی ہیں،انہیں چاہیئے کہ کم سے کم میک استعمال کریں ۔ اس موسم میں صحت مند اور چمکدار جلد کو یقینی بنانے کے لیے چند آسان اقدامات کو اپنانا ضروری ہے۔ سب سے پہلے، میک اپ سادہ ہو۔ بھاری فاؤنڈیشنز کے بجائے، ہلکے متبادلات کا انتخاب کریں جیسے کہ ٹینٹڈ موئسچرائزر یا بی بی کریمیں جن میں SPF ہوتا ہے تاکہ آپ کی جلد کو سورج کی نقصان دہ شعاعوں سے بچایا جا سکے۔ بھاری پاؤڈر استعمال کرنے سے گریز کریں جو آپ کے سوراخوں کو بندکر سکتے ہیں اور ممکنہ طور پر بریک آؤٹ کا سبب بن سکتے ہیں۔ اپنی جلد کو سانس لینے اور اس کی قدرتی خوبصورتی کو اپنانے سے، آپ اپنی جلد کی دیکھ بھال کرنے اور گرمیوں کے مہینوں میں میک اپ سے لطف اندوز ہونے کے درمیان توازن قائم کر سکتے ہیں۔

گرمیوں کے مہینوں میں، آپ کی جلد کی دیکھ بھال بہت ضروری ہو جاتی ہے، اور ایسا کرنے کے کئی آسان اور سستے طریقے ہیں۔

ایلو ویرا موسم گرما میں سکن کیئر کا سپر ہیرو ثابت ہوتا ہے، جو ٹھنڈک اور سکون بخش خصوصیات پیش کرتا ہے جو دھوپ کے جلنے کو پرسکون کرتی ہے، سوزش کو کم کرتی ہے اور جلد کو ہائیڈریٹ کرتی ہے۔ ایلو ویرا جیل یا پودے کو ہاتھ میں رکھنا فوری طور پر راحت دیتا ہے۔

چاہے موئسچرائزر کے طور پر استعمال کیا جائے یا گھر کے بنے ہوئے چہرے کے ماسک میں آپ کی جلد کو تروتازہ رکھنے کا ایک اور طریقہ ہے ہائیڈریٹنگ فیس سپرے کا استعمال کرنا جو قدرتی اجزاء جیسےعرق گلاب، کھیرے یا سبز چائے سے بھرے ہوتے ہیں۔ یہ سپرے فوری طور پر نمی فراہم کرتا ہے۔ جلن والی جلد کو سکون پاتی ہے، اور ایک تازگی کا احساس پیش کرتی ہیں۔ اپنے بیگ میں سفری سائز کے چہرے کہ سپرے کو لے جانے سے آپ کو جب بھی ضرورت ہوتی ہے، اسے دن بھر ہائیڈریٹ اور چمکتا رہتا ہے۔

آنکھوں اور ہونٹوں جیسے نازک حصوں کا خیال رکھنا بھی ضروری ہے۔ آنکھوں کے گرد سوجن اور سیاہ حلقوں میں کمی کے لیے، ایک ٹھنڈک آئی کمپریس حیرت انگیز کام کر سکتی ہے۔ بس روئی کے پیڈ کو ٹھنڈے گلاب کے پانی یا سبز چائے میں بھگو دیں اور انہیں اپنی بند آنکھوں پر 10-15 منٹ کے لیے رکھیں۔

یہ آسان علاج سوجن کو کم کرتا ہے، تھکی ہوئی آنکھوں کو سکون دیتا ہے، اور آپ کو تروتازہ نظر آنے میں مدد دیتا ہے۔ مزید برآں، اپنے ہونٹوں کو سورج کی تیز شعاعوں سے بچانا نہ بھولیں۔ اپنے ہونٹوں کو نمی بخشنے اور محفوظ رکھنے کے لیے SPF کے ساتھ لپ بام یا سن اسکرین لگائیں۔اضافی غذائیت اور ہائیڈریشن کے لیےایسی ہونٹ بام کا انتخاب کریں جن میں قدرتی اجزاء جیسے موم یا شیا بٹر شامل ہوں۔ ان حصوں پر توجہ دے کر، آپ گرمیوں کے پورے موسم میں ایک تازہ اور پہلے سے جوان نظر آ سکتے ہیں۔

باقاعدگی سے ورزش نہ صرف آپ کی صحت کو فائدہ پہنچاتی ہے بلکہ خون کی گردش کو بڑھا کر اور تناؤ کو کم کرکے آپ کی جلد کو بھی بہتر بناتی ہے، جو کہ جلد کے مسائل کا ایک عام محرک ہے۔ تناؤ کو کم کرنے کے طریقوں کو شامل کریں جیسے مراقبہ، گہری سانس لینے کی مشقیں، یا خوشگوار مشاغل میں مشغول ہونا۔اروما تھراپی آرام کو فروغ دینے میں بھی مدد کر سکتی ہے۔

ضروری تیل جیسے لیوینڈر، کیمومائل کو استعمال کریں اور آرام دہ اثر کے لیے سونے سے پہلے اپنے جسم پر ان کی مالش کریں۔ اگر آپ کو جلد کے مستقل مسائل یا مخصوص خدشات ہیں تو ڈرماٹالوجسٹ سے مشورہ کرنے میں ہچکچاہٹ محسوس نہ کریں۔ وہ آپ کی جلد کا جائزہ لے سکتے ہیں، بنیادی حالات کی تشخیص کر سکتے ہیں، اور ذاتی نوعیت کی تجاویز اور علاج فراہم کر سکتے ہیں۔ ماہر امراض جلد کی پیشہ ورانہ رہنمائی جلد کی بہترین صحت کو یقینی بناتی ہے اور مخصوص خدشات کو مؤثر طریقے سے دور کرتی ہے۔

جلد کی دیکھ بھال کی ان ناقابل یقین تجاویز اور طریقوں پر کاربند ہو کر اب آپ ایک سپر اسٹار کی طرح گرمیوں کے موسم کو فتح کرنے کے لیے تیار ہیں! ان اقدامات کو اپنانے سے، آپ موسم کے ساتھ آنے والی رکاوٹوں کو کم کر سکتے ہیں اور خوشگوار اور متحرک موسم گرما کو گلے لگا سکتے ہیں۔ آپ کے موسم گرما کے خوشگوار اور پُرسکون لمحوں کے لے خیرخواہ!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Print
Email
WhatsApp

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

مزید تحاریر

آئی بی سی فیس بک پرفالو کریں

تجزیے و تبصرے