چین کے علاقے گیزو میں بڑے ٹیکنالوجی ڈیٹا بیس کا جدید نظام

حال ہی میں جنوب مغربی چین کے صوبہ Guizhou کے گیان نیو ایریا میں چائنا ٹیلی کام کلاؤڈ کمپیوٹنگ کے Guizhou انفارمیشن پارک میں ڈیٹا سینٹرز، پاور سینٹرز اور ڈسپیچنگ سینٹرز کا ایک نیا بیچ بنایا گیا ہے۔
اس نے پارک میں ٹیلی کمیونیکیشن ڈیٹا سینٹر کے ایک نئے مرحلے کی تقریباً تکمیل کو نشان زد کیا، جس کی توقع ہے کہ کم از کم 70,000 نئے سرورز استعمال میں آئیں گے۔
Guizhou انفارمیشن پارک کے آپریشن سینٹر کے جنرل منیجر وو کیمنگ کے مطابق، پارک اب آٹھ ڈیٹا سینٹرز پر مشتمل ہے جس میں کل 200,000 سرور ریک ہیں، اور اس کی سالانہ پیداوار 200 ملین یوآن ($28.14 ملین) سے زیادہ ہے۔
2014 میں، بڑے ڈیٹا کی صنعت کی ترقی کو صوبہ Guizhou میں صوبائی سطح کی حکمت عملی تک بڑھا دیا گیا۔ گزشتہ تقریباً ایک دہائی کے دوران، صوبے میں Huawei، Tencent، China Telecom اور دیگر ٹیک اور کمیونیکیشن کمپنیوں کی طرف سے 11 بڑے ڈیٹا سینٹرز قائم کیے گئے ہیں، اور 23 اہم ڈیٹا سینٹرز استعمال کیے جا چکے ہیں یا زیر تعمیر ہیں۔
ایک مربوط کمپیوٹنگ پاور نیٹ ورک کی ترقی کے لیے آٹھ منظور شدہ قومی حب نوڈس میں سے ایک کے طور پر، Guizhou قومی کمپیوٹنگ پاور اور الگورتھم کو سپورٹ کرنے والے بیس کی ترقی کو تیز کر رہا ہے، ڈیٹا کو وسائل میں تبدیل کر رہا ہے اور اس بات کو یقینی بنا رہا ہے کہ ڈیٹا کو اچھی طرح سے ذخیرہ اور استعمال کیا جائے۔
وو نے پیپلز ڈیلی کو بتایا کہ کارسٹ پہاڑی علاقے میں واقع Guizhou ایک محفوظ اور مستحکم ارضیاتی ماحول سے لطف اندوز ہوتا ہے، جہاں ہوا ہمیشہ تازہ اور ٹھنڈی رہتی ہے، موسم گرما کا درجہ حرارت اوسطاً 24 ڈگری سیلسیس ہوتا ہے۔ وو نے مزید کہا کہ اس کے علاوہ، صوبہ بجلی کے بھرپور وسائل اور متعلقہ طور پر سستی بجلی کی قیمت کا حامل ہے۔
دیگر خطوں کے مقابلے میں، صوبے کو جغرافیہ، آب و ہوا اور توانائی میں فوائد حاصل ہیں، اس لیے کہ ڈیٹا سینٹرز توانائی کے بڑے صارف ہیں۔
گزشتہ جولائی میں، Guizhou صوبے نے Gui’an New Area میں ڈیٹا سینٹرز کے مضبوط کلسٹرز کی تعمیر کے لیے ایک مہم شروع کی، Guizhou صوبے کے بگ ڈیٹا ڈویلپمنٹ ایڈمنسٹریشن کے ایک اہلکار، Hu Jianhua نے کہا۔ اس شخص کے مطابق، گیان نیو ایریا میں 2025 تک 4 ملین سرورز کی توقع ہے اور اس علاقے میں ڈیٹا سینٹرز کی کل پیداوار 100 بلین یوآن تک پہنچ جائے گی۔
ڈیجیٹل اکانومی کے دور میں کمپیوٹنگ پاور پیداواری صلاحیت ہے۔ چونکہ چین نے "ایسٹ ڈیٹا، ویسٹ کمپیوٹنگ” پراجیکٹ شروع کیا ہے، صوبہ Guizhou نے کمپیوٹنگ سروسز کے آپریشنل ماڈلز اور ڈیمانڈ سپلائی میچ میکنگ کو بہتر بنانے کے لیے بھرپور طریقے سے کام کیا ہے۔
صوبہ اب زیادہ سے زیادہ فلموں کی پوسٹ پروڈکشن رینڈرنگ میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔
Zhongyun Guizhou میں ڈیٹا سروس کی ایک بڑی کمپنی ہے، جو روایتی ڈیجیٹل پروڈکشن سسٹم کو کلسٹر اور ڈسٹری بیوٹڈ کمپیوٹنگ کے ذریعے کلاؤڈ پر منتقل کرتی ہے۔ اپنے خود ساختہ کلاؤڈ سروس پلیٹ فارم اور کمپیوٹنگ پلیٹ فارم کے ساتھ، کمپنی نے بڑی اسکرین والی فلموں کے لیے رینڈرنگ کا وقت 100 گھنٹے سے کم کر کے صرف منٹ کر دیا ہے۔
کمپنی کے ایک ایگزیکٹو نے کہا، "کمپنی 10,000 سے زیادہ کمپیوٹ نوڈس کا استعمال کر سکتی ہے اور 10,000 سے زیادہ کاروباری اداروں اور سٹوڈیو کے لیے فلم اور اینیمیشن پروڈکشن میں کمپیوٹنگ خدمات پیش کر سکتی ہے، روایتی ثقافتی صنعتوں کی ڈیجیٹل اور ذہین تبدیلی کو فروغ دے کر،” کمپنی کے ایک ایگزیکٹو نے کہا۔
گزشتہ سال مئی میں، ایک قومی مربوط کمپیوٹنگ پاور نیٹ ورک کے Guizhou ڈسپیچنگ پلیٹ فارم کو باضابطہ طور پر شروع کیا گیا تھا۔ پلیٹ فارم، ڈیٹا انڈسٹری میں کمپیوٹنگ پاور اور انٹرپرائزز کی سپلائی اور ڈیمانڈ کے اطراف سے مماثل ہے، اس کا مقصد کمپیوٹنگ پاور کی موثر کراس ریجن، کراس انڈسٹری اور کراس پلیٹ فارم ڈسپیچنگ ہے۔
حال ہی میں، گویانگ میں گلوبل بگ ڈیٹا ایکسچینج میں ڈیٹا اور کمپیوٹنگ پاور ٹریڈنگ کی مارکیٹ کو فروغ دینے کے لیے ایک کمپیوٹنگ ریسورس زون کھولا گیا ہے۔
کمپیوٹنگ ریسورس زون کمپیوٹنگ پاور کو کمرشل اور معیاری بنائے گا، کمپیوٹنگ پاور کی کراس ریجنل ڈسپیچنگ اور کوآرڈینیشن کا احساس کرے گا، مشرقی چین میں ٹارگٹڈ انداز میں کمپیوٹنگ پاور کی طلب کے ساتھ سپلائی کا مقابلہ کرے گا، کمپیوٹنگ پاور اور ڈیٹا کے گہرائی سے انضمام کو فروغ دے گا۔ اور نئی کاروباری شکلوں اور ڈیجیٹل اکانومی کے ماڈلز کی تلاش کو تیز کریں، Guiyang میں گلوبل بگ ڈیٹا ایکسچینج کے جنرل منیجر Ye Yuting نے کہا۔
Nianhua Data Technology Co., Ltd. Guizhou کی پہلی ٹیک فرموں میں سے ایک ہے جو سافٹ ویئر ٹیکنالوجی اور خدمات کی ترقی کے لیے وقف ہے۔ حالیہ برسوں میں، کمپنی نے بڑے ڈیٹا ڈویلپمنٹ کے ذریعے سامنے آنے والے موقع کو سمجھ لیا ہے اور ایک ڈیٹا ڈویلپمنٹ اور گورننس پلیٹ فارم لانچ کیا ہے جو کلائنٹس کے لیے بڑی ڈیٹا سروسز پیش کرتا ہے اور ڈیٹا کی قدر کو جاری کرتا ہے۔
کمپنی کے وائس جنرل منیجر وانگ گینگ کے مطابق، کمپنی 10 صوبوں میں گاہکوں کو خدمات فراہم کرتی ہے۔ توقع ہے کہ اس سال 150 ملین یوآن کی آمدنی ہوگی اور لگاتار چھٹے سال نمو درج ہوگی۔ وانگ نے کہا۔
Guizhou کے سافٹ ویئر اور انفارمیشن ٹیکنالوجی کے شعبے کی آمدنی 2022 میں سال بہ سال 90.5 فیصد بڑھ گئی، جو کہ 2015 میں اس سے 6.5 گنا زیادہ ہے۔

Facebook
Twitter
LinkedIn
Print
Email
WhatsApp

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

آئی بی سی فیس بک پرفالو کریں

تجزیے و تبصرے