چین کے سرسبز علاقے منگولیا میں ترقی کے مواقع

حالیہ برسوں کے دوران شمالی چین کے اندرونی منگولیا کے خود مختار علاقے میں ماحولیاتی تحفظ اور سبز ترقی نے توجہ حاصل کی ہے۔ماحولیاتی تحفظ کے لیے سبسڈی دینے والی پالیسی کی بدولت گراس لینڈ عظیم قدرتی تخلیق نو کے تحت ہے، جسے ایک درجن سالوں سے نافذ کیا گیا ہے۔کمرشل لاگنگ پر پابندی ہے۔ لہذا، اس کا Daxing’anling جنگلاتی علاقہ، جو چین کا سب سے بڑا سرکاری جنگلاتی علاقہ ہے، لکڑی کی سرگرمیوں سے پاک ہے۔اندرونی منگولیا میں صحرائے کبوکی آج سبز ہو چکا ہے اور اسے اقوام متحدہ کے ذریعہ صحرائی کنٹرول کے نمونے کے طور پر درج کیا گیا ہے، اور خود مختار علاقے کی ہولن جھیل، الانسو جھیل اور ڈائہائی جھیل کے پانی کا احاطہ جامع انتظام کی وجہ سے مستحکم ہے۔
سبز رنگ اندرونی منگولیا کی ترقی کی ایک واضح خصوصیت ہے۔ ماحولیاتی تحفظ خود مختار خطے کا ایک فرض ہے جو اس کی ترقی کے لیے لامحدود طاقت پیدا کرتا ہے۔چین کے لیے توانائی اور اسٹریٹجک وسائل کے ایک اہم ذریعہ کے طور پر، اندرونی منگولیا جوش و خروش سے بھرپور ہے۔بجلی اور نئی توانائی کی کل نصب صلاحیتوں کے لحاظ سے یہ ملک میں پہلے نمبر پر ہے۔ اعلیٰ ترقیاتی کارکردگی کو حاصل کرنے کے لیے اس کے فوائد کا استعمال کرتے ہوئے، خود مختار خطہ ایک مضبوط جدید توانائی کی معیشت پر فخر کرتا ہے۔اندرونی منگولیا نے ہوا اور فوٹو وولٹک پاور جنریشن کی ترقی میں قابل ذکر پیش رفت کی ہے، جو فوسل انرجی کے ایک بڑے پروڈیوسر سے نئی توانائی پر مرکوز ہے۔
پچھلے سال، اس نے قابل تجدید توانائی کی پیداوار کی کل صلاحیت کے تناسب کو تقریباً 40 فیصد تک بڑھانے کی تجویز پیش کی۔ اس کے علاوہ، 2025 تک خود مختار علاقے میں نئی توانائی کی توانائی کی نصب شدہ صلاحیت تھرمل پاور سے زیادہ ہونے کی امید ہے۔اندرونی منگولیا زرعی اور مویشیوں کی مصنوعات کی قومی سطح کی پیداواری بنیاد ہے۔ یہ زراعت اور مویشی پالنے کی اعلیٰ معیار کی ترقی کی پیروی کرتا ہے، اور مخصوص حالات کے مطابق دونوں شعبوں کو ترقی دیتا ہے۔
حالیہ برسوں کے دوران، اس کی کیمیائی کھادوں اور کیڑے مار ادویات کی کھپت میں مسلسل منفی اضافہ ہوا ہے، جبکہ اس خطے میں تنکے اور جانوروں کے فضلے کے جامع استعمال کے ساتھ ساتھ ملچنگ فلم کی ری سائیکلنگ میں مسلسل اضافہ دیکھنے میں آیا ہے۔ اندرونی منگولیا اب اناج، خوردنی تیل، موٹے اناج، ڈیری مصنوعات، گائے کا گوشت اور مٹن سمیت سبز اور معیاری مصنوعات کی فراہمی میں اعلیٰ صلاحیت کا حامل ہے۔
ایک خوبصورت چین کے لیے کام کرنے کے لیے، اندرونی منگولیا نے اپنے نصف سے زیادہ زمینی رقبے کو ماحولیاتی تحفظ کے ریڈ لائن زونز اور 70 فیصد کو ماحولیاتی خالی جگہوں کے طور پر نامزد کیا ہے۔ یہ اس کی ترقی کے لیے کوئی پابندی نہیں ہے، بلکہ خود مختار خطے کے سبز خصوصیات کے ساتھ ایک جدید صنعتی نظام کی تعمیر، نئی توانائی کی صنعت کا مرکز قائم کرنے، اور کاربن کی چوٹی اور کاربن غیر جانبداری کے اہداف کو حاصل کرنے کے پختہ عزم کی آئینہ دار ہے۔
اپنے فوائد کو پورا کرتے ہوئے، اندرونی منگولیا خود مختار خطہ پیداوار اور طرز زندگی میں ایک جامع سبز تبدیلی اور مستقبل کی ترقی کے لیے ایک مضبوط بنیاد رکھنے کے لیے بھرپور رفتار کے ساتھ کوشش کر رہا ہے۔

Facebook
Twitter
LinkedIn
Print
Email
WhatsApp

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

آئی بی سی فیس بک پرفالو کریں

تجزیے و تبصرے