ﺍﯾﮏ ﺁﺭﭨﺴﭧ ﻧﮯ ﺑﮍﯼ ﻣﺤﻨﺖ ﺳﮯ ﺧﻮﺑﺼﻮﺭﺕ ﭘﯿﻨﭩﻨﮓ ﺑﻨﺎﺋﯽ ،ﺟﺐ ﺍُﺱ ﮐﮯ ﺑﺎﭖ ﻧﮯ ﺩﯾﮑﮭﯽ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺑﮩﺖ ﺧﻮﺵ ﮨﻮﺍ۔ ﺍُﺱ ﻧﮯ ﯾﮧ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺷﮩﺮ ﮐﮯ ﻣﺮﮐﺰﯼ ﭼﻮﮎ ﭘﮧ ﻟﮕﻮﺍﺩﯼ ۔ ﮨﺮ ﺁﺗﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﺷﺨﺺ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮭﺘﺎ ۔ ﺩﻭ ﺩﻥ ﮔﺰﺭﮮ ﺗﻮ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﻣﯿﮟ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﻘﺎﻣﺎﺕ ﭘﺮ ﺩﺍﺋﺮﮮ ﻟﮕﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﻟﮑﮭﺎ ﺗﮭﺎ ” ﯾﮩﺎﮞ ﺳﮯ ﻏﻠﻂ ﮨﮯ ، ﯾﮩﺎﮞ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﻏﻠﻂ ﮨﮯ ” ۔ ﺁﺭﭨﺴﭧ ﭘﺮﯾﺸﺎﻥ ﮨﻮﺍ ، ﺍﭘﻨﮯ ﺑﺎﭖ ﮐﻮ ﺳﺎﺭﺍ ﻣﺎﺟﺮﺍ ﺳُﻨﺎﯾﺎ ، ﺗﻮ ﺍُﺱ ﻧﮯ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﭘﺮ ﻟﮑﮫ ﺩﯾﺎ ” ﻏﻠﻄﯽ ﻧﮑﺎﻟﻨﮯ ﮐﺎ ﺷﮑﺮﯾﮧ ، ﻣﮕﺮ ﯾﮧ ﺗﻮ ﺑﺘﺎﺋﯿﮯ ﮐﮧ ﻏﻠﻄﯽ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ؟ ﺍﻭﺭ ﺍِﺱ ﮐﯽ ﺍﺻﻼﺡ ﮐﯿﺴﮯ ﮐﯽ ﺟﺎﺋﮯ ؟ ” ۔ ﺑﺎﭖ ﺑﯿﭩﮯ ﺭﻭﺯﺍﻧﮧ ﺗﺼﻮﯾﺮ ﮐﻮ ﺟﺎﮐﺮ ﺩﯾﮑﮭﺘﮯ ﻣﮕﺮ ﻧﮧ ﻏﻠﻄﯽ ﺑﺘﺎﺋﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﻧﮧ ﮐﮩﯿﮟ ﺍﺻﻼﺡ ﺩﺭﺝ ﮨﻮﺗﯽ ۔ ﺗﺐ ﺑﺎﭖ ﻧﮯ ﺑﯿﭩﮯ ﺳﮯ ﮐﮩﺎ ، ﺑﯿﭩﺎ ﻏﻠﻂ ﮨﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﮐﮩﮧ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ ﻣﮕﺮ ﻏﻠﻄﯽ ﮐﯽ ﻧﺸﺎﻧﺪﮨﯽ ﮐﺮﮐﮯ ﺍُﺱ ﮐﻮ ﺩﺭﺳﺖ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﮐﺎﻡ ﺑﮩﺖ ﮐﻢ ﻟﻮﮒ ﺳﺮﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ۔
ﺍﯾﺴﺎ ﮨﯽ ﮐﭽﮫ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻣﺤﻤﺪ ﺍﺣﻤﺪ ﻟﺪﮬﯿﺎﻧﻮﯼ ﺍﻭﺭ ﺍُﻧﮑﯽ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﻮﺭﮨﺎ ﮨﮯ ۔ ﮨﺮ ﺍﯾﮏ ﻏﻠﻂ ﻏﻠﻂ ﺗﻮ ﮐﮩﮧ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ ﻣﮕﺮ ﻏﻠﻄﯽ ﮐﯽ ﻧﺸﺎﻧﺪﮨﯽ ﮐﺮﮐﮯ ﺍُﺳﮯ ﺳﺪﮬﺎﺭﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺗﺠﺎﻭﯾﺰ ﺩﯾﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﮐﻮﺋﯽ ﻧﮩﯿﮟ ۔ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻟﺪﮬﯿﺎﻧﻮﯼ ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﻭﺍﻟﺠﻤﺎﻋﺖ ( ﺳﺎﺑﻘﮧ ﺳﭙﺎﮦِ ﺻﺤﺎﺑﮧ ) ﮐﮯ ﺳﺮﭘﺮﺳﺖِ ﺍﻋﻠﯽٰ ﮨﯿﮟ ۔ ﺁﭖ ﺳﻨﯽ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﮐﻮﻧﺴﻞ ﻧﺎﻣﯽ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﮐﮯ ﺳﺮﺑﺮﺍﮦ ﺍﻭﺭ ﺩﻓﺎﻉِ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮐﻮﻧﺴﻞ ﮐﯽ ﺻﻒِ ﺍﻭﻝ ﮐﮯ ﻟﯿﮉﺭ ﮨﯿﮟ ۔ ﭘﻨﺠﺎﺏ ﮐﮯ ﺿﻠﻊ ﺟﮭﻨﮓ ﻣﯿﮟ ﺁﭖ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﻃﺎﻗﺖ ﺍﻭﺭ ﭘﮩﭽﺎﻥ ﺑﮭﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺁﭖ ﻣﻠﮏ ﺑﮭﺮ ﮐﮯ ﻋﻠﻤﺎﺀِ ﮐﺮﺍﻡ ﻣﯿﮟ ﻧﻤﺎﯾﺎﮞ ﻣﻘﺎﻡ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﻣﮕﺮﺁﭖ ﮐﯽ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺑﮍﯼ ﭘﮩﭽﺎﻥ ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﻭﺍﻟﺠﻤﺎﻋﺖ ( ﺳﭙﺎﮦِ ﺻﺤﺎﺑﮧ ) ﮐﺎ ﺳﺮﺑﺮﺍﮦ ﮨﻮﻧﺎ ﮨﮯ ۔ ﺁﭖ ﮐﯽ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﭘﺮ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺍﻋﺘﺮﺍﺿﺎﺕ ﺑﮭﯽ ﺍﺳﯽ ﺣﻮﺍﻟﮯ ﺳﮯ ﮐﯿﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ۔
ﺁﺝ ﺳﮯ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ ” ﺗﯿﻦ ﺩﮨﺎﺋﯿﺎﮞ ﻗﺒﻞ ﺿﻠﻊ ﺟﮭﻨﮓ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﻋﺎﻟﻢِ ﺩﯾﻦ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺣﻖ ﻧﻮﺍﺯ ﺟﮭﻨﮕﻮﯼ ﻧﮯ ” ﺍﻧﺠﻤﻦ ﺳﭙﺎﮦِ ﺻﺤﺎﺑﮧ ” ﻧﺎﻣﯽ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﺭﮐﮭﯽ ، ﺟﺲ ﮐﺎ ﻣﻘﺼﺪ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺑﮍﮬﺘﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻣﺪﺍﺧﻠﺖ ﮐﺎ ﺭﺍﺳﺘﮧ ﺭﻭﮐﻨﺎ ﺍﻭﺭ ﺻﺤﺎﺑﮧِ ﮐﺮﺍﻡ ﻭ ﺍﮨﻞِ ﺑﯿﺖِ ﻏﻈﺎﻡ ﮐﯽ ﺑﮍﮬﺘﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﮔﺴﺘﺎﺧﯿﻮﮞ ﮐﻮ ﺭﻭﮐﻨﺎ ﺗﮭﺎ ۔ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺟﮭﻨﮕﻮﯼ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺟﺪﻭﺟﮩﺪ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺩﻭ ﭘﯿﻤﺎﻧﮯ ﻣﻘﺮﺭ ﮐﯿﮯ ۔ 1 ۔ ﯾﮧ ﺟﺪﻭﺟﮩﺪ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﮨﻮﮔﯽ ۔ 2 ﯾﮧ ﺟﺪﻭﺟﮩﺪ ﭘﺮﺍﻣﻦ ﮨﻮﮔﯽ ۔ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺟﺪﻭﺟﮩﺪ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮐﯽ ﺍﺳﻤﺒﻠﯽ ﺳﮯ ﻣﻘﺪﺱ ﮨﺴﺘﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﻋﺰﺗﻮﮞ ﮐﮯ ﺗﺤﻔﻆ ﺍﻭﺭ ﺍُﻥ ﮐﯽ ﮔﺴﺘﺎﺧﯽ ﭘﺮ ﺷﺮﻋﯽ ﺳﺰﺍ ﮐﺎ ﺑﻞ ﭘﺎﺱ ﮐﺮﺍﺋﮯ ﮔﯽ ۔
ﺍﺳﯽ ﺟﺪﻭﺟﮩﺪ ﮐﻮ ﺁﮔﮯ ﺑﮍﮬﺎﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ، ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺟﮭﻨﮕﻮﯼ ﻧﮯ ﺟﻠﺴﮯ ﺟﻠﻮﺳﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺳﺎﺗﮫ ﺧﻮﺩ ﺑﮭﯽ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﻣﯿﮟ ﺣﺼﮧ ﻟﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺍُﻥ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺁﻧﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﮐﯽ ﺭﺍﮦ ﺍﭘﻨﺎﺋﯽ ۔ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺍﯾﮏ ﺑﮍﺍ ﻣﺸﻦ ﻟﮯ ﮐﺮ ﻧﮑﻠﮯ ﺗﮭﮯ ، ﺍِﺱ ﻟﯿﮯ ﺍُﻧﮑﯽ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﮐﻮ ﺗﺸﺪﺩ ، ﮔﻮﻟﯽ ﺍﻭﺭ ﮔﺎﻟﯽ ﮐﺎ ﺳﺎﻣﻨﺎ ﮐﺮﻧﺎ ﭘﮍﺍ، ﻣﮕﺮ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺍﻣﻦ ﮐﯽ ﭘﺎﻟﯿﺴﯽ ﺍﭘﻨﺎﺋﯽ ﯾﮩﺎﮞ ﺗﮏ ﮐﮧ ﺍُﻥ ﮐﯽ ﺟﺎﻥ ﻟﮯ ﻟﯽ ﮔﺌﯽ ۔
ﺁﭖ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﮨﺮ ﺳﺮﺑﺮﺍﮦِ ﺟﻤﺎﻋﺖ قتل ﮨﻮﺗﺎ ﺭﮨﺎ ﺍﻭﺭ ﻗﯿﺎﺩﺕ ﺍﮔﻠﮯ ﺗﻮ ﻣﻨﺘﻘﻞ ﮨﻮﺗﯽ ﺭﮨﯽ ، ﺍﺳﯽ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﭽﮫ ﮐﺎﺭﮐﻨﻮﮞ ﮐﮯ ﻏﺼﮯ ﻧﮯ ﮨﺘﮭﯿﺎﺭﻭﮞ ﮐﺎ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﺮﻟﯿﺎ ۔ ﺍﻭﺭ ﺑﮍﯼ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﻣﯿﮟ ﺍﮨﻞِ ﺗﺸﯿﻊ ﮐﺎ ﻗﺘﻞِ ﻋﺎﻡ ﮨﻮﺍ ۔ ﺗﺎﮨﻢ ﯾﮧ ﻟﮍﺍﺋﯽ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺟﺎﻧﺐ ﺳﮯ ﺗﮭﯽ ، ﺟﻤﺎﻋﺖ ﻧﮯ ﺍُﻥ ﺳﮯ ﻻﺗﻌﻠﻘﯽ ﮐﺎ ﺍﻇﮩﺎﺭ ﮐﯿﺎ ﻣﮕﺮ ﺍِﻧﮭﯽ ﻭﺟﻮﮨﺎﺕ ﮐﯽ ﺑﻨﺎﺀ ﭘﺮ ﺍﻧﺠﻤﻦ ﺳﭙﺎﮦِ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﭘﺮ ﭘﺎﺑﻨﺪﯼ ﻟﮕﺎﺩﯼ ﮔﺌﯽ ۔ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﻧﺎﻡ ﺑﺪﻝ ﮐﺮ ﮐﺎﻡ ﮐﯿﮯ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﺳﻠﺴﻠﮧ ﺷﺮﻭﻉ ﮨﻮﺍ۔ ﻣﺸﺮﻑ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﺳﭙﺎﮦِ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﺳﮯ ﮐﺎﻡ ﮐﺮ ﺭﮨﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮯ ﮐﺎﻟﻌﺪﻡ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﮮ ﮐﺮ ﮐﺎﻡ ﮐﺮﻧﮯ ﺳﮯ ﺭﻭﮎ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ ۔ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﺑﻠﮑﻞ ﺳﭻ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮨﺘﮭﯿﺎﺭ ﺍُﭨﮭﺎﻧﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ( ﮐﺎﻟﻌﺪﻡ ﻟﺸﮑﺮِ ﺟﮭﻨﮕﻮﯼ ) ﻧﮯ ﺍﺳﯽ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﺳﮯ ﺟﻨﻢ ﻟﯿﺎ ﻣﮕﺮ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﻧﮯ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﺍُﻥ ﺳﮯ ﻻﺗﻌﻠﻘﯽ ﮐﺎ ﺍﻇﮩﺎﺭ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺍﻗﺪﺍﻣﺎﺕ ﮐﻮ ﺩﮨﺸﺖ ﮔﺮﺩﯼ ﺳﮯ ﺗﻌﺒﯿﺮ ﮐﯿﺎ ۔
ﺟﺐ ﻗﯿﺎﺩﺕ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻟﺪﮬﯿﺎﻧﻮﯼ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺁﺋﯽ ﺗﻮ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﮐﺎ ﻧﻘﺸﮧ ﮨﯽ ﺑﺪﻝ ﺩﯾﺎ ۔ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﮐﻮ ﭘﻮﺭﮮ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﭘﮩﭽﺎﻥ ﺩﻻﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﭘﺮﺍﻣﻦ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﺟﺪﻭﺟﮩﺪ ﮐﯽ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﻟﯿﮑﺸﻦ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﺮﭘﻮﺭ ﺣﺼﮧ ﻟﯿﺎ ۔ ﺁﭖ ﮐﻮ ﻗﺮﯾﺒﯽ ﻣﺎﺭﺟﻦ ﺳﮯ ﺷﮑﺴﺖ ﮨﻮﺋﯽ ، ﺍﺱ ﺷﮑﺴﺖ ﮐﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﻭﮨﯽ ﻃﺎﻗﺘﯿﮟ ﺗﮭﯿﮟ ﺟﻮ ﭼﺎﮨﺘﯽ ﺗﮭﯿﮟ ﮐﮧ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻟﺪﮬﯿﺎﻧﻮﯼ ﺍﺳﻤﺒﻠﯽ ﻣﯿﮟ ﻧﮧ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﻭﮦ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮑﯽ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﺍﯾﺴﺎ ﺭﺍﺳﺘﮧ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﺮﯾﮟ ﺟﺲ ﺳﮯ ﻣﻠﮏ ﮐﮯ ﺩﺭﻭ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺳُﺮﺥ ﮨﻮﺟﺎﺋﯿﮟ ۔ ﺁﭖ ﮐﻮ ﮨﺮﺍﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺳﺮﮐﺎﺭﯼ ﻣﺸﯿﻨﺮﯼ ﺍﻭﺭ ﺩﮬﺎﻧﺪﻟﯽ ﺟﯿﺴﮯ ﺑﺰﺩﻝ ﮨﺘﮭﯿﺎﺭﻭﮞ ﮐﺎ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ۔ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﮐﮯ ﮐﺎﺭﮐﻦ ﺟﻮﺵ ﻣﯿﮟ ﻧﮑﻞ ﭼﮑﮯ ﺗﮭﮯ ، ﻣﺎﭼﺲ ﮐﯽ ﺗﯿﻠﯽ ﺟﻞ ﭼﮑﯽ ﺗﮭﯽ ، ﺑﺲ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺳﮯ ﺫﺭﺍ ﺳﺎ ﭘﭩﺮﻭﻝ ﺩﺭﮐﺎﺭ ﺗﮭﺎ ، ﭘﻮﺭﺍ ﺷﮩﺮ ﺟﻞ ﺟﺎﺗﺎ ۔ ﻣﮕﺮ ﺁﭖ ﻧﮯ ﭘﭩﺮﻭﻝ ﮐﯽ ﺟﮕﮧ ﭘﺎﻧﯽ ﭘﮭﯿﻨﮏ ﮐﺮ ﺁﮒ ﺑﺠﮭﺎﺩﯼ ۔ ﮐﺎﺭﮐﻨﻮﮞ ﮐﻮ ﺗﯿﻦ ﺩﻥ ﺩﮬﺮﻧﮯ ﭘﺮ ﺑﭩﮭﺎ ﮐﺮ ﮐﮩﺎ ﺍﺏ ﺁﭖ ﮐﺎ ﻏﺼﮧ ﭨﮭﻨﮉﺍ ﮨﻮﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﺍﺏ ﮔﮭﺮ ﺟﺎﺋﯿﮯ ، ﮨﻢ ﺳﭙﺮﯾﻢ ﮐﻮﺭﭦ ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮯ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﺭﺍﺳﺘﮧ ﺍﭘﻨﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﻃﺎﻗﺖ ﮨﮯ ۔
ﺟﺐ ﺭﺍﻭﻟﭙﻨﮉﯼ ﻣﯿﮟ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﻣﺪﺭﺳﮧ ﺗﻌﻠﯿﻢ ﺍﻟﻘﺮﺁﻥ ﻣﯿﮟ ﭼﻨﺪ ﺷﺮﭘﺴﻨﺪﻭﮞ ﻧﮯ ﻣﺴﺠﺪ ﻣﺪﺭﺳﮧ ﺟﻼﮈﺍﻻ ، ﺑﭽﻮﮞ ﮐﻮ ﺫﺑﺢ ﮐﺮﮐﮯ ﻇﻠﻢ ﮐﯽ ﺍﻧﺘﮩﺎﺀ ﮐﺮﺩﯼ ﮔﺌﯽ ﺗﺐ ﻣﺸﺘﻌﻞ ﮐﺎﺭﮐﻦ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻟﺪﮬﯿﺎﻧﻮﯼ ﮐﯽ ﻣُﭩﮭﯽ ﻣﯿﮟ ﺗﮭﮯ، ﺁﭖ ﭼﺎﮨﺘﮯ ﺗﻮ ﺷﯿﻌﮧ ﺳﻨﯽ ﻣﺎﺭﮐﭩﺎﺋﯽ ﮐﺮﻭﺍ ﮐﺮ ﺍﺳﮯ ” ﺟﮩﺎﺩ ” ﺳﮯ ﺗﻌﺒﯿﺮ ﮐﺮﺗﮯ ﻣﮕﺮ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﮐﯽ ﺑﮭﺮﭘﻮﺭ ﻣﺪﺩ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﮐﺎﺭﮐﻨﻮﮞ ﮐﻮ ﭘﺮﺍﻣﻦ ﺭﮨﻨﮯ ﮐﻮ ﮐﮩﺎ ، ﺍﻭﺭ ﺣﺎﻻﺕ ﺟﻮ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﮐﯽ ﮔﺮﻓﺖ ﻣﯿﮟ ﻧﮧ ﺗﮭﮯ ﻣﮕﺮ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻟﺪﮬﯿﺎﻧﻮﯼ ﮐﯽ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺳﮯ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﺣﺎﻻﺕ ﭘﺮ ﻗﺎﺑﻮ ﭘﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﮐﺎﻣﯿﺎﺏ ﮨﻮﮔﺌﯽ ﺗﮭﯽ ۔
ﺟﺐ ﻟﺸﮑﺮِ ﺟﮭﻨﮕﻮﯼ ﮐﮯ ﻣﻠﮏ ﺍﺳﺤﺎﻕ ﮐﯽ ﺭﮨﺎﺋﯽ ﮐﺎ ﻣﻌﺎﻣﻠﮧ ﺁﯾﺎ ﺗﻮ ﺍﻧﮭﯿﮟ ﮐﭽﮫ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﯽ ﺿﻤﺎﻧﺖ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺷﺮﻁ ﭘﺮ ﺭﮨﺎ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮐﮧ ﻭﮦ ﻣﺴﻠﺢ ﺟﺪﻭﺟﮩﺪ ﺗﺮﮎ ﮐﺮﮐﮯ ﭘﺮﺍﻣﻦ ﺭﺍﺳﺘﮧ ” ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﻭﺍﻟﺠﻤﺎﻋﺖ ” ﻭﺍﻻ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ ۔ ﺍﻧﮭﯿﮟ ﻧﺎﺋﺐ ﺻﺪﺭ ﮐﮯ ﻋﮩﺪﮮ ﭘﺮ ﻓﺎﺋﺰ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ ، ﺗﺎﮨﻢ ﺟﻤﺎﻋﺘﯽ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﮐﯽ ﺧﻼﻑ ﻭﺭﺯﯼ ﺍﻭﺭ ﻣﺘﺸﺪﺩ ﺳﻮﭺ ﺗﺮﮎ ﻧﮧ ﮐﺮﻧﮯ ﭘﺮ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻟﺪﮬﯿﺎﻧﻮﯼ ﻧﮯ ” ﺯﯾﻮﺭ ﭨﺎﻟﺮﯾﻨﺲ ” ﮐﺎ ﻣﻈﺎﮨﺮﮦ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﻧﺎﺋﺐ ﺻﺪﺭ ﻣﻠﮏ ﺍﺳﺤﺎﻕ ﺍﻭﺭ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﻣﺸﯿﺮ ﻏﻼﻡ ﺭﺳﻮﻝ ﺷﺎﮦ ﮐﻮ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﺳﮯ ﻧﮑﺎﻝ ﺩﯾﺎ ۔ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﭘﺎﻟﯿﺴﯽ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﭘﯿﺮﺍ ﺭﮨﮯ ﮐﮧ ﻭﮨﯽ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﮐﺎ ﺣﺼﮧ ﮨﻮﮔﺎ ﺟﻮ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﺎ ” ﺭﺍﺳﺘﮧ ” ﻣﺎﻧﮯ ﮔﺎ ۔
ﻧﯿﺸﻨﻞ ﺍﯾﮑﺸﻦ ﭘﻼﻥ ﮐﯽ ﭼﮭﺎﻧﻨﯽ ﻣﯿﮟ ﭼﮭﻨﻨﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﻣﺬﮨﺒﯽ ﺟﻤﺎﻋﺘﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﮨﻠﺴﻨﺖ ﻭﺍﻟﺠﻤﺎﻋﺖ ﮐﺎ ﻧﻤﺒﺮ ﺳﺐ ﺳﮯ ﭘﮩﻼ ﺗﮭﺎ ۔ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻟﺪﮬﯿﺎﻧﻮﯼ ﻧﮯ ﺁﺋﮯ ﺭﻭﺯ ﭘﺎﺭﭨﯽ ﮐﺎﺭﮐﻨﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻋﮩﺪﯾﺪﺍﺭﻭﮞ ﮐﯽ ﺷﮩﺎﺩﺗﻮﮞ ﮐﮯ ﺑﺎﻭﺟﻮﺩ ﺍﺩﺍﺭﻭﮞ ﺳﮯ ﻣﮑﻤﻞ ﺗﻌﺎﻭﻥ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﮐﺒﮭﯽ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﮨﺎﺗﮫ ﻣﯿﮟ ﻟﯿﻨﮯ ﮐﯽ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯽ ۔ ﺍﺳﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺁﭖ ﭘﺮ ﻃﺮﺡ ﻃﺮﺡ ﮐﮯ ﺍﻟﺰﺍﻣﺎﺕ ﻟﮕﺎﺋﮯ ﮔﺌﮯ ﻣﮕﺮ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺻﺒﺮ ﺳﮯ ﮐﺎﻡ ﻟﯿﺎ ۔ ﺍﻭﺭﻭﮞ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﮐﺒﮭﯽ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﻣﺮﺩﮦ ﺑﺎﺩ ﮐﺎ ﻧﻌﺮﮦ ﻧﮩﯿﮟ ﻟﮕﺎﯾﺎ ،ﺗﺎﮨﻢ ﺍﭘﻨﯽ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﮨﻮﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﺯﯾﺎﺩﺗﯿﻮﮞ ﭘﺮ ﺑﮭﺮﭘﻮﺭ ﺁﻭﺍﺯ ﺑﻠﻨﺪ ﮐﺮﺗﮯ ﺭﮨﮯ ۔
ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺟﻤﺎﻋﺘﯽ ﭘﺎﻟﯿﺴﯽ ﮐﻮ ﺩﻓﺎﻉِ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﮯ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺗﮏ ﻣﺤﺪﻭﺩ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﺠﺎﺋﮯ ﺁﮔﮯ ﺑﮍﮬﺘﮯ ﭼﻠﮯ ﮔﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﺩﻓﺎﻉِ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ، ﺍﺳﺘﺤﮑﺎﻡِ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮐﮯ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺳﮯ ﺩﺭﺟﻨﻮﮞ ﮐﺎﻧﻔﺮﻧﺴﯿﮟ ﻣﻨﻌﻘﺪ ﮐﺮﻭﺍﺋﯿﮟ ۔ ﺟﺐ ﺍﯾﮏ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﮐﺎ ﺳﺮﺑﺮﺍﮦ ﭘﺎﮎ ﻓﻮﺝ ﮐﻮ ﮔﺎﻟﯿﺎﮞ ﺩﯾﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﺼﺮﻭﻑ ﺗﮭﺎ ، ﺗﺐ ﭘﺎﮎ ﻓﻮﺝ ﮐﮯ ﺣﻖ ﻣﯿﮟ ﺭﯾﻠﯽ ﻧﮑﺎﻟﻨﮯ ﮐﺎ ﺍﻋﺰﺍﺯ ﺑﮭﯽ ﺍﺳﯽ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﮐﻮ ﺣﺎﺻﻞ ﮨﻮﺍ۔ ﺣﺎﻟﯿﮧ ﺩﻧﻮﮞ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻟﺪﮬﯿﺎﻧﻮﯼ ﻧﮯ ﺁﺑﭙﺎﺭﮦ ﺩﻓﺎﻉِ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﻭ ﺷﮩﺪﺍﺋﮯ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﺎﻧﻔﺮﻧﺲ ﻣﻨﻌﻘﺪ ﮐﯽ ، ﺟﺴﮑﯽ ﭘﯿﺸﮕﯽ ﺍﺟﺎﺯﺕ ﺿﻠﻌﯽ ﺍﻧﺘﻈﺎﻣﯿﮧ ﺳﮯ ﻟﯽ ﮔﺌﯽ ﺗﮭﯽ ۔ ﺍِﺱ ﮐﺎﻧﻔﺮﻧﺲ ﮐﻮ ﻟﮯ ﮐﺮ ﺁﭖ ﭘﺮ ﺑﮯ ﺣﺪ ﺗﻨﻘﯿﺪ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ ﻣﮕﺮ ﮐﺴﯽ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻟﺪﮬﯿﺎﻧﻮﯼ ﮐﯽ ﺑﺎﺗﻮﮞ ﭘﮧ ﮐﺎﻥ ﺩﮬﺮﻧﺎ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻧﮩﯿﮟ ﺳﻤﺠﮭﺎ۔ ﺁﭖ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ” ﻣﯿﮟ ﺍﻗﺘﺪﺍﺭ ﮐﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺳﯿﺪﮦ ﻋﺎﺋﺸﮧ ﺭﺽ ﮐﮯ ﺩﻭﭘﭩﮯ ﮐﯽ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﮐﯽ ﺟﻨﮓ ﻟﮍﺭﮨﺎ ﮨﻮﮞ ۔ ﺍﺳﻼﻡ ﺁﺑﺎﺩ ﻣﯿﮟ ﺟﻮ ﻟﻮﮒ ﻣﺤﺎﺫ ﺁﺭﺍﺋﯽ ﻣﯿﮟ ﻣﺼﺮﻭﻑ ﮨﯿﮟ ﻣﯿﮟ ﺍُﻥ ﺳﮯ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﻮﮞ ﺍﮔﺮ ﻓﯿﺼﻠﮯ ﺳﮍﮐﻮﮞ ﭘﺮ ﮐﺮﻧﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﺍﺳﻤﺒﻠﯿﻮﮞ ﮐﺎ ﮐﯿﺎ ﻓﺎﺋﺪﮦ ؟ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﮐﻮ ﺍﺳﻤﺒﻠﯽ ﮐﮯ ﻓﻠﻮﺭ ﭘﺮ ﺣﻞ ﮐﯿﺠﺌﮯ ﺗﺎﮐﮧ ﻣﻠﮏ ﺑﺪ ﺍﻣﻨﯽ ﺳﮯ ﺑﭻ ﺳﮑﮯ ۔ ﺍﮔﺮ ﻣﻠﮏ ﮐﻮ ﮔﺎﻟﯽ ﺩﯾﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﻧﺎﻡ ﺑﺪﻝ ﮐﺮ ﮐﺎﻡ ﮐﺮﯾﮟ ﺗﻮ ﺍُﻧﮭﯿﮟ ﮐﻠﯿﻦ ﭼﭧ ﺩﯼ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﮨﻢ ” ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﺯﻧﺪﮦ ﺑﺎﺩ ” ﻭﺍﻟﮯ ﺍﮔﺮ ﻧﺎﻡ ﺑﺪﻝ ﮐﺮ ﮐﺎﻡ ﮐﺮﯾﮟ ﺗﻮ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺭﺍﺳﺘﮯ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﺎﻭﭨﯿﮟ ﮐﮭﮍﯼ ﮐﺮﺩﯼ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﯿﮟ ” ۔ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺳﺐ ﺑﺎﺗﯿﮟ ﻧﮧ ﺻﺮﻑ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﺑﻠﮑﮧ ﺣﺪ ﺩﺭﺟﮧ ﻣﻌﻘﻮﻝ ﺑﮭﯽ ﺗﮭﯿﮟ ۔
ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻟﺪﮬﯿﺎﻧﻮﯼ ﮐﯽ ﺑﺎﺗﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻋﻤﻞ ﺳﮯ ﺻﺎﻑ ﻇﺎﮨﺮ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ ﭨﮑﺮﺍﺅ ، ﺗﺸﺪﺩ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﻠﺤﮧ ﮐﻠﭽﺮ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﮨﯿﮟ ۔ ﺍِﺱ ﻣﺤﺮﻡ ﻣﯿﮟ ﺍُﻧﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﮨﻞِ ﺗﺸﯿﻊ ﮐﮯ ﺟﻠﻮﺳﻮﮞ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻓﻮﻝ ﭘﺮﻭﻑ ﺳﯿﮑﯿﻮﺭﭨﯽ ﮐﺎ ﻣﻄﺎﻟﺒﮧ ﮐﺮﮐﮯ ﮐﺸﺎﺩﮦ ﺩﻟﯽ ﮐﺎ ﺛﺒﻮﺕ ﺩﯾﺎ ۔ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻣﮑﺎﻟﻤﮧ ﻣﯿﮟ ﯾﻘﯿﻦ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﺩﺍﺭﻭﮞ ﮐﻮ ﭼﺎﮨﯿﮯ ﮐﮧ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻟﺪﮬﯿﺎﻧﻮﯼ ﮐﻮ ﺁﺯﺍﺩﺍﻧﮧ ﮐﺎﻡ ﮐﺮﻧﮯ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﺍُﻧﮭﯿﮟ ﺟﻠﺴﮯ ﺟﻠﻮﺳﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﮐﺎ ﺑﮭﺮﭘﻮﺭ ﻣﻮﻗﻊ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﺎﮐﮧ ﻭﮦ ﺍﺳﻤﺒﻠﯽ ﻣﯿﮟ ﭘﮩﻨﭻ ﮐﺮ ﺍﭘﻨﯽ ﺁﻭﺍﺯ ﺑﻨﺪ ﮐﺮﺳﮑﯿﮟ ۔ ﺗﺎﮨﻢ ﺍﺩﺍﺭﻭﮞ ﮐﻮ ﭼﺎﮨﯿﮯ ﮐﮧ ﺍُﻥ ﮐﯽ ﺟﻤﺎﻋﺘﯽ ﺳﺮﮔﺮﻣﯿﻮﮞ ﮐﻮ ﻣﺴﻠﺴﻞ ﻣﺎﻧﯿﭩﺮ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﺎﮐﮧ ﻣﺎﺿﯽ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﮐﻮﺋﯽ ﻧﯿﺎ ” ﻟﺸﮑﺮ ” ﯾﺎ ” ﻣﺴﻠﺢ ﺟﺘﮭﮧ ” ﺑﻨﺎ ﮐﺮﺍﻧﺴﺎﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﺧﻮﻥ ﮐﺎ ﺑﯿﻮﭘﺎﺭ ﻧﮧ ﮐﺮﺳﮑﮯ ۔ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﯽ ﻣﯿﮉﯾﺎ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺍُﻥ ﻋﻨﺎﺻﺮ ﮐﯽ ﺑﮭﯽ ﻧﺸﺎﻧﺪﮨﯽ ﮐﺮﻥ ﭼﺎﮨﯿﮯ ﺟﻮ ﯾﮧ ﭼﺎﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻟﺪﮬﯿﺎﻧﻮﯼ ﭘُﺮﺍﻣﻦ ﺟﻠﺴﮯ ﺍﻭﺭ ﺭﯾﻠﯿﺎﮞ ﻧﮧ ﮐﺮﯾﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﺗﺸﺪﺩ ﮐﺎ ﺭﺍﺳﺘﮧ ﺍﭘﻨﺎﺋﯿﮟ ۔ ﺍﮔﺮ ﺍﺩﺍﺭﻭﮞ ﻧﮯ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﮐﻮ ﻣﻮﻗﻊ ﺩﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﮐﯽ ﭘﺮﺍﻣﻦ ﭘﺎﻟﯿﺴﯽ ﺟﺎﺭﯼ ﺭﮨﯽ ﺗﻮ ﻣﯿﮉﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﻦ ﺟﯽ ﺍﻭﺯ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺍُﻥ ﻋﻨﺎﺻﺮ ﮐﻮ ﻣﻨﮧ ﮐﯽ ﮐﮭﺎﻧﯽ ﭘﮍﮮ ﮔﯽ ﺟﻮ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﻟﺪﮬﯿﺎﻧﻮﯼ ﮐﯽ ﺟﻤﺎﻋﺖ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺍﻭﺭ ” ﻣﻠﮏ ﺍﺳﺤﺎﻕ ” ﺑﺮﺁﻣﺪ ﮐﺮﺍﻧﮯ ﭘﺮ ﺗُﻠﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﺍﻧﺸﺎﺀ
[pullquote]اس مضمون کے جواب میں اگر کوئی شخص جوابی مضمون بھیجنا چاہے تو ادارہ شائع کرے گا . مضمون بھیجنے کیلئے مرکزی صفحے پر رابطہ کے عنوان پر کلک کیجئے . شکریہ [/pullquote]