گِرنے کے بعد سنبھلنے والا گِرنے والوں میں نہیں

غالباً ﻓﭧ ﭘﺎﺗﮫ ﭘﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﭼﮑﻨﯽ ﭼﯿﺰ ﯾﺎ ﮐﯿﻠﮯ ﮐﺎ ﭼﮭﻠﮑﺎ ﮐﺴﯽ ﻏﯿﺮ ﺫﻣﮧ ﺩﺍﺭ ﺷﺨﺺ ﻧﮯ ﭘﮭﯿﻨﮏ ﺭﮐﮭﺎ ﺗﮭﺎ ، ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﺟﯿﺴﮯ ﮨﯽ ﻧﻮﺟﻮﺍﻥ ﻧﮯ ﺍﺱ ﭘﺮ ﻗﺪﻡ ﺭﮐﮭﺎ ﻭﮦ ﻟﮍﮐﮭﮍﺍ ﮔﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺴﻞ ﮐﺮ ﮔﺮ ﮔﯿﺎ ، ﻟﻤﺤﮧ ﺑﮭﺮ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻭﮦ ﺣﻮﺍﺱ ﺑﺎﺧﺘﮧ ﮨﻮﺍ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﮐﭙﮍ ﮮ ﺟﮭﺎﮌ ﺗﺎ ، ﺟﺴﻢ ﺳﮩﻼﺗﺎ ﮐﮭﮍ ﺍ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ ۔ ﺍﺱ ﻣﻨﻈﺮ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮫ ﮐﺮ ﮐﭽﮫ ﻟﻮﮒ ﻧﻮﺟﻮﺍﻥ ﮐﻮ ﺳﮩﺎﺭﺍ ﺩﯾﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺁﮔﮯ ﺑﮍ ﮬﮯ ، ﮐﭽﮫ ﻧﮯ ﺗﺎﺳﻒ ﮐﺎ ﺍﻇﮩﺎﺭ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﮐﭽﮫ ﺍﯾﺴﮯ ﺑﮭﯽ ﺗﮭﮯ ﺟﻦ ﮐﮯ ﭼﮩﺮﻭﮞ ﭘﺮ ﻣﺴﮑﺮﺍﮨﭧ ﺑﮑﮭﺮ ﮔﺌﯽ ۔

ﯾﮧ ﻣﻨﻈﺮ ﺁﺧﺮﯼ ﻟﻤﺤﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺩﯾﮑﮭﺎ ، ﻟﻤﺤﮧ ﺑﮭﺮ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻣﯿﺮﮮ ﺩﻝ ﻣﯿﮟ ﮨﻤﺪﺭﺩﯼ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﻟﮩﺮ ﺍﭨﮭﯽ ﻣﮕﺮ ﻧﻮﺟﻮﺍﻥ ﮐﻮ ﺍﭨﮭﺘﺎ ﺩﯾﮑﮫ ﮐﺮ ﻣﺠﮭﮯ ﮐﭽﮫ ﺍﻃﻤﯿﻨﺎﻥ ﮨﻮﺍ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺑﮯ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﻣﯿﺮﮮ ﻣﻨﮧ ﺳﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﻭﮦ ﺩﻋﺎ ﻧﮑﻠﯽ ﺟﺲ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﺣﺼﮯ ﮐﺎ ﻣﻔﮩﻮﻡ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﮨﮯ ۔

” ﺍﮮ ﺍﻟﻠﮧ ﻣﯿﮟ ﺗﯿﺮﯼ ﭘﻨﺎﮦ ﭼﺎﮨﺘﺎ ﮨﻮﮞ ، ﻣﯿﮟ ﭘﮭﺴﻞ ﺟﺎﺅﮞ ﯾﺎ ﮐﺴﯽ ﺍﻭﺭ ﮐﮯ ﭘﮭﺴﻠﻨﮯ ﮐﺎ ﺑﺎﻋﺚ ﺑﻨﻮﮞ ”

ﺍﺱ ﺩﻋﺎ ﻣﯿﮟ ﺟﺲ ﭘﮭﺴﻠﻨﮯ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﮨﮯ ﻭﮦ ﯾﻘﯿﻨﺎ ﺍﺱ ﻧﻮﺟﻮﺍﻥ ﮐﺎ ﭘﮭﺴﻠﻨﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﺎ ، ﯾﮧ ﺗﻮ ﻣﯿﺮﺍ ﺍﯾﮏ ﻓﻮﺭﯼ ﺭﺩﻋﻤﻞ ﺗﮭﺎ ﻟﯿﮑﻦ ﺟﺲ ﭘﮭﺴﻠﻨﮯ ﮐﺎ ﺍﺱ ﺩﻋﺎ ﻣﯿﮟ ﺫﮐﺮ ﮨﮯ ﻭﮦ ﮐﭽﮫ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﺎ ، ﯾﮧ ﭘﮭﺴﻠﻨﺎ ﺻﺮﺍﻁ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﺳﮯ ﭘﮭﺴﻠﻨﺎ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ، ﯾﮧ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺟﺐ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺷﺎﺭﻉ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﭘﺮ ﺳﯿﺪﮬﺎ ﺟﺎ ﺭﮨﺎ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﺍﭼﺎﻧﮏ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻣﻔﺎﺩ ﺁﺟﺎﺋﮯ ، ﺍﺱ ﮐﯽ ﺧﻮﺍﮨﺶ ﺁﺟﺎﺋﮯ ، ﺍﺱ ﮐﮯ ﺟﺬﺑﺎﺕ ﺁﺟﺎﺋﯿﮟ ، ﺍﺱ ﮐﮯ ﺗﻌﺼﺒﺎﺕ ﺁﺟﺎﺋﯿﮟ ۔

ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻟﯿﻦ ﺩﯾﻦ ﮐﺎ ﻣﻌﺎﻣﻠﮧ ﮐﺮ ﺭﮨﺎ ﮨﻮ ، ﺣﻘﻮﻕ ﻭ ﻓﺮﺍﺋﺾ ﮐﺎ ﺗﻌﯿﻦ ﮐﺮ ﺭﮨﺎ ﮨﻮ ، ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﺎﺕ ﮐﺮ ﺭﮨﺎ ﮨﻮ ، ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺳﮯ ﮔﺰﺭ ﺭﮨﺎ ﮨﻮ ، ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﻤﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﭩﮭﺎ ﭨﯽ ﻭﯼ ﺩﯾﮑﮫ ﺭﮨﺎ ﮨﻮ ۔

ﺍﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﻮﺍﻗﻊ ﭘﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺑﺎﻃﻞ ﻋﻤﻞ ، ﮐﻮﺋﯽ ﺣﻖ ﺗﻠﻔﯽ ، ﮐﻮﺋﯽ ﻓﺤﺶ ﻣﻨﻈﺮ ، ﻇﻠﻢ ﻭ ﻧﺎ ﺍﻧﺼﺎﻓﯽ ﮐﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﻣﻮﻗﻊ ، ﻣﻔﺎﺩ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﺍﮨﺶ ﮐﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﻟﻤﺤﮧ ، ﺣﺮﺹ ﻭ ﻻﻟﭻ ﮐﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﮐﯿﻠﮯ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﭼﮭﻠﮑﮯ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ، ﭼﮑﻨﺎﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺴﻠﻦ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ، ﮐﯿﭽﮍ ﺍﻭﺭ ﭘﺎﻧﯽ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ، ﺍﺱ ﮐﮯ ﺭﺍﺳﺘﮯ ﻣﯿﮟ ﺁﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﮯ ﻗﺪﻡ ﻟﮍ ﮐﮭﮍﺍ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﻭﮦ ﮈﮔﻤﮕﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﮔﺮ ﭘﮍ ﺗﺎ ﮨﮯ ﻣﮕﺮ ﯾﮧ ﻭﮦ ﻣﻘﺎﻡ ﮨﮯ ﺟﮩﺎﮞ ﺍﺻﻞ ﻓﺮﻕ ﺷﺮﻭﻉ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ۔

ﮐﻢ ﻟﻮﮒ ﺍﯾﺴﮯ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﮔﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻓﻮﺭﺍً ﺍﭨﮫ ﺟﺎﺋﯿﮟ ، ﻟﮍﮐﮭﮍﺍﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻓﻮﺭﺍً ﺳﻨﺒﮭﻞ ﺟﺎﺋﯿﮟ ، ﭘﮭﺴﻠﻨﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻓﻮﺭﺍً ﮐﮭﮍ ﮮ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﯿﮟ ۔

ﺍﻧﺴﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﺍﮐﺜﺮﯾﺖ ﺍﺱ ﭘﮭﺴﻠﻨﮯ ﮐﻮ ﺍﻧﺠﻮﺍﺋﮯ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﮯ ۔ ﺍﻥ ﮐﺎ ﭘﺎﺅﮞ ﺟﺐ ﮐﯿﻠﮯ ﮐﮯ ﮐﺴﯽ ’ ﭼﮭﻠﮑﮯ ‘ ﭘﺮ ﭘﮍﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺑﺎﺭﮨﺎ ﺍﯾﺴﺎ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﺎ ﺿﻤﯿﺮ ، ﺍﻥ ﮐﺎ ﺍﯾﻤﺎﻥ ، ﺍﻥ ﮐﯽ ﻓﻄﺮﺕ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻋﻘﻞ ﺳﻠﯿﻢ ﺍنہیں ﺑﺘﺎ ﺩﯾﺘﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮨﻮﺷﯿﺎﺭ ﮨﻮ ﺟﺎﺅ ، ﻣﮕﺮ ﻭﮦ ﺍﺱ ﺁﻭﺍﺯ ﮐﻮ ﻧﻈﺮ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﮐﺮ ﮐﮯ ﺧﻮﺷﯽ ﺧﻮﺷﯽ ﭘﮭﺴﻠﻨﮯ ﭘﺮ ﺁﻣﺎﺩﮦ ﮨﻮﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻭﺟﻮﺩ ﮐﻮ ﮐﻮﺋﯽ ﭼﻮﭦ ﻧﮩﯿﮟ ﻟﮕﺘﯽ ﺑﻠﮑﮧ ﻣﺰﮦ ﺁﺗﺎ ﮨﮯ ، ﻧﻔﺲ ﮐﻮ ﺧﻮﺷﯽ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ، ﺍﻧﺪﺭ ﮐﮯ ﺣﯿﻮﺍﻥ ﮐﻮ ﺗﺴﮑﯿﻦ ﻣﻠﺘﯽ ﮨﮯ ، ﺯﺧﻤﯽ ﺍﮔﺮ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﮨﻮﺗﺎ اور ﺍﺧﻼﻗﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ۔

ﻇﺎﮨﺮ ﮨﮯ ﺍﺱ ﭼﻮﭦ ﮐﺎ ﺟﺘﻨﺎ ﮐﭽﮫ ﺩﺭﺩ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﻼﺷﺒﮧ ﺑﮩﺖ ﺷﺪﯾﺪ ﺩﺭﺩ ﮨﮯ ، ﻭﮦ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﮐﮯ ﺩﻥ ﻇﺎﮨﺮ ﮨﻮﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺟﺐ ﮨﻮﮔﺎ ﺗﻮ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺳﺮ ﭘﮑﮍ ﮐﺮ ﺭﻭﺋﮯ ﮔﺎ ﮐﮧ ﯾﮧ ﮐﯿﺎ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ ۔ ﻣﮕﺮ ﺍﺱ ﺩﻥ ﻧﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﺳﮩﺎﺭﺍ ﺩﯾﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﮨﻮﮔﺎ ﻧﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﺗﺎﺳﻒ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻻ ۔

ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺳﻄﺢ ﺑﯿﻦ ﺍﻭﺭ ﺟﻠﺪ ﺑﺎﺯ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﭘﮭﺴﻠﻨﮯ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﻋﺎﺩﺕ ﺑﻨﺎﻟﯿﺘﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﻭﮦ ﺑﺎﺭ ﺑﺎﺭ ﮐﯿﭽﮍ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺳﮯ ﮔﺰﺭﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﺎﮐﮧ ﭘﮭﺴﻠﻨﮯ ﮐﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﻣﻮﻗﻊ ﻣﻞ ﺟﺎﺋﮯ ۔ ﻭﮦ ﭨﯽ ﻭﯼ ﮐﮯ ﭼﯿﻨﻞ ﺑﺪﻟﺘﮯ ﮨﯿﮟ ، ﮔﺮﻟﺰ ﮐﺎﻟﺞ ﺍﻭﺭ ﺑﺎﺯﺍﺭﻭﮞ ﮐﮯ ﭼﮑﺮ ﮐﺎﭨﺘﮯ ﮨﯿﮟ ، ﺩﻓﺘﺮﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﮐﺴﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﻣﻨﺪ ﺳﮯ ﺭﺷﻮﺕ ﮐﮯ ﺑﮩﺎﻧﮯ ﮈﮬﻮﻧﮉﺗﮯ ﮨﯿﮟ ، ﺩﮐﺎﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﭩﮫ ﮐﺮ ﺍﭘﻨﯽ ﭼﺮﺏ ﺯﺑﺎﻧﯽ ﺳﮯ ﻓﺮﯾﺐ ﮐﮯ ﺟﺎﻝ ﺑﻨﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﻭﻗﺖ ﺁﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ ﭘﮭﺴﻠﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮨﺘﮯ ، ﮔﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮨﺘﮯ ﺑﻠﮑﮧ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮔﺮ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﻭﮦ ﺩﻭﺳﺮﻭﮞ ﮐﯽ ﺭﺍﮦ ﻣﯿﮟ ﭼﮭﻠﮑﮯ ﮈﺍﻟﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﭘﮭﺴﻠﻨﮯ ﭘﺮ ﺁﻣﺎﺩﮦ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ، ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺑﮭﭩﮑﺎﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺑﻦ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﯾﮧ ﺳﺮﮐﺸﯽ ﮨﮯ ، ﯾﮧ ﻭﮦ ﺟﺮﻡ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﯽ ﻣﻌﺎﻓﯽ ﮐﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﮔﻨﺠﺎﺋﺶ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ ، ﺟﮩﻨﻢ ﮐﯽ ﺁﮒ ﺍﺻﻞ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﺴﮯ ﮨﯽ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺑﮭﮍ ﮐﺎﺋﯽ ﺟﺎ ﺭﮨﯽ ﮨﮯ ۔

ﻣﮕﺮ ﺟﻮ ﺷﺨﺺ ﭘﮩﻠﯽ ﺩﻓﻌﮧ ﭘﮭﻠﺴﻨﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﭨﮫ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﻭﮦ ﮔﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍﺱ ﺭﺍﮦ ﻣﯿﮟ ﻭﮦ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮔﺮﺍ ﺟﻮ ﮔﺮﺍ ﭘﮭﺮ ﺳﻨﺒﮭﻞ ﮔﯿﺎ ﺍﭨﮭﻨﮯ ﮐﺎ ﯾﮧ ﺭﻭﯾﮧ ، ﺳﻨﺒﮭﻠﻨﮯ ﮐﯽ ﯾﮧ ﻋﺎﺩﺕ ، ﻟﻮﭦ ﺁﻧﮯ ﮐﺎ ﯾﮧ ﺭﺍﺳﺘﮧ ، ﺗﻮﺑﮧ ﮐﺎ ﯾﮧ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﺟﻨﺘﯿﻮﮞ ﮐﺎ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ۔ ﯾﮧ ﺍﻥ ﮐﺎ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺟﻨﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺧﻮﺍﮨﺶ ، ﻟﺬﺕ ، ﻣﻔﺎﺩ ﺍﻭﺭ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﮐﯽ ﻣﮑﻤﻞ ﺗﺴﮑﯿﻦ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﮐﮯ ﺩﻥ ﺗﮏ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﻓﯿﺼﻠﮧ ﮐﺮ ﻟﯿﺎ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ۔ ﯾﮧ ﻭﮦ ﻟﻮﮒ ﮨﯿﮟ جنہیں ﺧﺘﻢ ﻧﮧ ﮨﻮﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﮐﮯ ﻣﺰﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺁﺑﺎﺩ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ۔

Facebook
Twitter
LinkedIn
Print
Email
WhatsApp

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

مزید تحاریر

آئی بی سی فیس بک پرفالو کریں

تجزیے و تبصرے