کچرا پھینکنے اور گٹر میں پتھر ڈالنے والوں کی نشاندہی پر انعام کا اعلان

کراچی: سندھ حکومت نے شہر میں کچرا پھینکنے اور سیوریج لائنوں میں پتھر اور رضائیاں ڈالنے والوں کی نشاندہی پر ایک لاکھ روپے انعام کا اعلان کردیا ہے۔

کراچی میں میڈیا سے بات کرتے ہوئے وزیر اطلاعات سندھ سعید غنی نے کہا کہ کراچی کے دعویدارہی اسے گندا کررہےہیں، کراچی میں جان بوجھ کرمسائل پیدا کیے جارہے ہیں۔ ایک شخص کو میں نے خود سڑک کے کنارے سے کچرا اٹھا کر بیچ میں ڈالتے ہوئے دیکھا، میں نے کچرا پھینکنے والے شخص کی تصاویربھی لیں۔ مجھے بتایا گیا کہ کل صفائی کی گئی آج پھر اس جگہ پرانا کچرا ڈالا گیا۔

وزیرا طلاعات سندھ نے کہا کہ شہر میں صفائی مہم سے بہتری آنا شروع ہوئی ہے اور اس کے اچھے نتائج آرہے ہیں۔ کچرا یا ملبہ سڑکوں پر پھینکنا جرم ہے ایسا نہ کیاجائے، سڑکوں پرکچرا پھینکنے والوں کےخلاف کارروائی ہوگی۔

سعید غنی نے شہریوں سے درخواست کرتے ہوئے کہا کہ سیوریج لائنزمیں پتھر پھینکنے والوں کی ویڈیوبنائیں، کچراپھینکنے والوں کی نشاندہی کرنیوالوں اور گٹرمیں اینٹیں اور رضائیاں ڈالنے والوں کی اطلاع دینے والوں کوایک لاکھ روپے انعام دیاجائے گا۔ حکومت اکیلے کراچی کےمسائل حل نہیں کرسکتی۔ واٹربورڈ کو کام سے روکنے کے لئے مخالفین نے دھرنادیا، گٹرمیں کچرا ڈالنےکی واٹس ایپ نمبر 03000084296 پراطلاع دیں۔

Facebook
Twitter
LinkedIn
Print
Email
WhatsApp

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

آئی بی سی فیس بک پرفالو کریں

تجزیے و تبصرے