یونیورسٹی آف سینٹرل پنجاب ریڈ بل کیمپس کرکٹ پاکستان کی فاتح

ریڈ بل کیمپس کرکٹ پاکستان ۲۰۱۶چیمپئن مقابلوں میں یونیورسٹی آف سینٹرل پنجاب نے دفاعی چیمپئن کراچی یونیورسٹی کو ہرا کر ٹائٹل اپنے نام کرلیا۔

کراچی کے ڈی ایچ اے سپورٹس کلب معین خان اکیڈمی میں یونیورسٹی آف سینٹرل پنجاب کی ٹیم نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے ۱۱۸ رنز سکور کیے۔ کپتان علی ٹیبپو کی مطابق ان کی ٹیم نے زیادہ سکور بنانے کے بجائے کریز پر جمے رہنے کو ترجیح دی کیونکہ شدید بارش کے بعد پچ پر موجود نمی کی وجہ سے رنز بنانا مشکل ہورہا تھا۔

IMG-20160811-WA0043

جواب میں گذشتہ دو سالوں سے ریڈ بل کیمپس کرکٹ کی چیمپئن رہنے ولی کراچی یونیورسٹی کی ٹیم مد مقابل کی نپی تلی بالنگ کا مقابلہ نہ کرسکی اور ۱۱۸ رنز کا ہدف بھی پورا کرنے میں ناکام رہی۔

میچ جیتنے کے بعد فاتح ٹیم کے کپتان علی ٹیبو نے اپنے کوچ اور پوری ٹیم کا شکریہ ادا کیا جن کی وجہ سے انھیٰں یہ کامیابی ملی۔

University of Central Punjab crowned Red Bull Campus Crickert Pakistan Champions 2016 (1)

قاعدے کے مطابق یونیورسٹی آف سینٹرل پنجاب کی ٹیم اب سری لنکا میں ریڈ بل کیمپس کرکٹ کے عالمی مقابلوں میں شرکت کرے گی، جہاں اس کا مقابلہ باقی سات ملکوں کی فاتح ٹیموں سے ہوگا۔

University of Central Punjab crowned Red Bull Campus Crickert Pakistan Champions 2016 (3)

چیمپئن شپ کے سیمی فائنلز مقابلوں میں یونیورسٹی ٰ آف سینٹرل پنجاب کا مقابلہ ہزارہ یونیورسٹی سے جبکہ کراچی یونیورسٹی کا مقابلہ جناح گورنمنٹ کالج کراچی سے تھا جسے کراچی یونیورسٹی نے ۶۸ رنز دے کر پانچ وکٹوں کے نقصان پر با آسانی جیت لیا تھا۔

Facebook
Twitter
LinkedIn
Print
Email
WhatsApp

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.

مزید تحاریر

آئی بی سی فیس بک پرفالو کریں

تجزیے و تبصرے